Trading Strategie Plan


Trading Plan 'N uiteensetting van die baie eenvoudige handel plan wat alle aspekte vir handel sal dek. Brilliant dinge! Ding-a-ling-a-ding-dong Tot dusver hierdie bladsy is nog onder konstruksie as gevolg van die uitrol skedule word na vore gebring deur 3 weke. Soos genoem in die Live Opleiding Kamer hierdie video is 'n opsomming van alles wat bespreek vandag en sal nou die belangrikste ding-a-ling-a-ding-dong handel strategie wees. Die volledige teks is slegs beskikbaar vir intekenaars. Klik hier om in te skryf en gt; R N B Die volledige teks is slegs beskikbaar vir intekenaars. Klik hier om in te skryf en gt; Fake Break Terugskrywing Uit al die patrone wat ek verhandel met en oor die jare ontwikkel is dit die een wat my die grootste kopseer gegee het. 'N Soliede handel plan is die hoeksteen van jou handel besigheid. Ongelukkig is baie handelaars dink dat al wat hulle nodig het is 'n handel strategie. Dit is nie die geval nie! Laat my die verskil tussen 'n handel strategie en 'n verhandeling van plan verduidelik. A handel strategie vir jou vertel wanneer om te betree en wanneer om handel te verlaat. 'N verhandeling van plan is meer omvattend as 'n handel strategie. A handel plan dek ten minste sewe elemente: Die mark (s) wat jy wil om handel te dryf. Die tydraamwerk wat jy wil om handel te dryf, bv 5 min, 10 min, bosluis of reeks bars. 'N Kort beskrywing van die strategieë wat jy wil om handel te dryf en wanneer om watter strategie gebruik. Die inskrywing reëls van die strategieë. Die uitgang reëls van die strategieë. Ander belangrike reëls. bv wanneer om handel te dryf en wanneer nie om handel te dryf. Die geld bestuursbenadering wat jy gebruik. Jy sal sien dat ek nader die markte met verskeie handel strategieë. Elke professionele handelaar gebruik meer as een handel strategie vir 'n baie eenvoudige rede: Tipies handel strategieë is óf tendens-volgende of tendens-vervaag. - Tendens volgende strategieë werk goed in trending markte, maar hulle het nie goed presteer in sywaarts markte. Jy kan nie handel dryf EEN strategie al die tyd! Wanneer die markte trending, gebruik jy 'n tendens volgende strategie, en wanneer hulle sywaarts gaan, jy 'n tendens vervaag strategie gebruik. Hier is die hiërargie waarin ek my handel strategieë: Wanneer ek kan, ek gebruik die eenvoudige strategie of die Fibonacci-strategie. wat-tendens volgende strategieë. Wanneer die markte trending, dit is die handel strategieë van my keuse, want ek het 'n groter wins teiken kan gebruik as stop verlies. Tipies-tendens volgende strategieë is meer lonend as tendens-vervaag of skraping strategieë, en dit is hoekom hierdie strategieë is my eerste keuse. Wanneer die markte sywaarts beweeg, ek gebruik die tafeltennis Strategie. aangesien hierdie strategie is ideaal vir markte sywaarts. As ek 'n vroeë toetrede tot 'n tendens gemis, ek gebruik die Boomerang Strategie om die stert van 'n neiging om te vang. Tipies sal jy sien dat 'n mark begin toeneem, dan terug op en na 'n kort pouse dit steeds die skuif in die rigting van die tendens, selfs al is dit net vir 'n paar punte. Die Boomerang Strategie neem voordeel van hierdie situasies. In die begin van die verhandeling dag en gedurende "oorgange" Ek hou daarvan om die SEAHAWK Strategie gebruik. Hierdie strategie is 'n skraping strategie en as sodanig die gemiddelde wins per handel is nogal laag, maar ek is lief vir die handel hierdie strategie toe ek nie enige van die ander strategieë kan gebruik. As 'n voorbeeld, die markte probeer dikwels om 'n rigting te vind in die eerste 5-10 minute van die saak. Gedurende hierdie tyd is dit moeilik om te sê as die markte sal tendens of gaan sywaarts, so ek gebruik SEAHAWK en probeer om 'n paar vinnige ambagte te kry, terwyl die markte maak om hul gedagtes. En ek wil om dit te gebruik aan die einde van die tendens: Dikwels ek sien dat die tendens verloor stoom en dalk verby wees, maar die wat dit neem 2-3 meer bars of kerse voor ek kan sê vir seker dat die mark sywaarts beweeg en daarom gebruik die tafeltennis strategie. Ek kon sit op my hande of handel SEAHAWK terwyl ek wag vir 'n duidelike inskrywing sein volgens tafeltennis. Soos jy kan sien, dit is nie so moeilik nie. En as jy my artikel gelees oor "Handel Die Trend", dan is jy reeds weet hoe om die begin en die einde van 'n tendens te identifiseer. En dit is die hoofdoel van 'n verhandeling van plan: Definiëring wat handel strategieë wat jy handel dryf en wanneer. Neem 'n blik op my verhandeling van plan om 'n paar idees te kry. En dan begin skryf jou eie handel plan. 'N verhandeling van plan is iets baie persoonlik; dit is iets wat jou handel persoonlikheid en styl pas. Iets wat jy is gemaklik met, want jy sal dit handel elke dag. Neem die tyd om 'n stewige handel plan wat jy dan kan toets op 'n gesimuleerde rekening te skryf. Om meer uit Markus, besoek asseblief sy blog by RockwellTrading.

Comments